Μίζα Citroën Peugeot 1.8 2.0 16V 9656317680 5802V7 5802W1

 36,00

Μίζα MITSUBISHI για PSA CITROËN PEUGEOT 1.8 16V, 2.0 16V και 2.2 16V. Περιγραφή προϊόντος: Σύνδεση: με ακροδέκτη 50 (Jet). Αριθμός οπών τοποθέτησης: 3. Αριθμός στροφών: 3. Κατεύθυνση περιστροφής: δεξιόστροφη. Διάμετρος φλάντζας [mm]: 64. Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων: με μειωτικό κιβώτιο ταχυτήτων. Τάση [V]: 12. Ισχύς εκκίνησης [kW]: 1,1. Αριθμός δοντιών: 9, 12.

3 σε απόθεμα

Περιγραφή

Περιγραφή Προϊόντος

Η μίζα αυτή είναι κατάλληλη για κινητήρες Citroën και Peugeot με χωρητικότητα 1.8, 2.0 και 2.2 λίτρων και τεχνολογία 16 βαλβίδων. Κατασκευασμένη από την Mitsubishi, εξασφαλίζει αξιόπιστη εκκίνηση και σταθερή απόδοση σε κάθε χρήση, ιδανική τόσο για επαγγελματίες μηχανικούς όσο και για ιδιώτες που επιλέγουν να επισκευάσουν το όχημά τους μόνοι τους.

Η μίζα συνδέεται μέσω ακροδέκτη μεγέθους 50 (Jet) και διαθέτει τρεις οπές στερέωσης για ασφαλή τοποθέτηση. Ο άξονας περιστρέφεται δεξιόστροφα σύμφωνα με τη φορά των δεικτών του ρολογιού, με διάμετρο φλάντζας 64 mm και εξοπλισμένη με μειωτήρα ταχύτητας για αποδοτική εκκίνηση. Η τάση λειτουργίας είναι 12 V και η ισχύς της μίζας φτάνει τα 1,1 kW, παρέχοντας επαρκή ροπή εκκίνησης.

Η μίζα λειτουργεί με 9 ή 12 δόντια στον πλανητικό μηχανισμό, προσφέροντας ομαλή μετάδοση της δύναμης στον κινητήρα. Η αξιοπιστία της εξαρτάται από τη σωστή συντήρηση και τη χρήση σε αντίστοιχες εφαρμογές οχημάτων PSA.

Τεχνικές Πληροφορίες

  • Κατασκευαστής: Mitsubishi
  • Μοντέλα: Citroën και Peugeot 1.8 16V, 2.0 16V, 2.2 16V
  • Κωδικοί Προϊόντων: 9656317680, 5802V7, 5802W1, 5802CW, M000T82081
  • Άλλα Νούμερα: 5802CW, M000T82081

Οδηγίες Αντικατάστασης

Η αντικατάσταση της μίζας απαιτεί αποσύνδεση της μπαταρίας για ασφάλεια. Στη συνέχεια, αφαιρούνται οι βίδες στερέωσης, αποσυνδέεται η ηλεκτρολογική σύνδεση και αφαιρείται η παλιά μίζα. Η νέα μίζα τοποθετείται αντίστροφα, διασφαλίζοντας σωστή τοποθέτηση των βιδών και των καλωδιώσεων. Συνιστάται ο έλεγχος των καλωδιώσεων και της μπαταρίας για ομαλή λειτουργία μετά την εγκατάσταση.

Συνήθεις Βλάβες και Αιτίες

Οι μίζες συνήθως προσβάλλονται από φθορά του οπλισμού ή του πηνίου, κακή επαφή στα ακροδέκτες ή προβλήματα στο μειωτήρα ταχύτητας. Η συνεχιζόμενη υγρασία και οι συχνές εκκινήσεις σε ακραίες συνθήκες αυξάνουν την πιθανότητα βλάβης. Η τακτική συντήρηση και ο έγκαιρος έλεγχος μπορούν να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής της μίζας.

Επιπλέον πληροφορίες

Βάρος 3,2 κ.