Μονάδα ελέγχου IAW 6LP2.12 9664339980 9665936280

 73,00

ΣΚΥΛΟΣ CITROEN PEUGEOT
9664339980 9665936280 16.631.064 16.988.004 1940XH 1940XJ

1 σε απόθεμα

Κωδικός προϊόντος: 9110-M20_K16 Κατηγορίες: , , Ετικέτες: , , ,

Περιγραφή

Μονάδα ελέγχου MAGNETI MARELLI IAW 6LP2.12
Ταιριάζει σε κινητήρες 1.4 16V KFU για αυτοκίνητα CITROEN και PEUGEOT
Είναι από CITROEN C4 2009

Μονάδα ελέγχου κινητήρα Magneti Marelli IAW 6LP2.12 – γνήσιο μεταχειρισμένο ανταλλακτικό Citroën C4 (έτος 2009), που προορίζεται για βενζινοκινητήρες 1,4 16V KFU (ET3J4) σε αυτοκίνητα Citroën και Peugeot. Μια εξαιρετική επιλογή ως αντικατάσταση για μια ελαττωματική ECU – θα διατηρήσει την ποιότητα OEM, θα εξοικονομήσει χρόνο και το κόστος και θα βοηθήσει στην εξάλειψη σφαλμάτων στον έλεγχο ψεκασμού και ανάφλεξης.

Βασικά χαρακτηριστικά
– Κατασκευαστής/Τύπος: Magneti Marelli IAW 6LP2.12 (ECU – Μονάδα ελέγχου κινητήρα, μονάδα ελέγχου ψεκασμού)
– Καύσιμο/κινητήρας: βενζίνη, 1,4 16V KFU (ET3J4), 65 kW
– Προορισμός: PSA Citroën / Peugeot (πλατφόρμα με κινητήρα KFU)
– Κατάσταση: μεταχειρισμένο ανταλλακτικό, πλήρως λειτουργικό τη στιγμή της αποσυναρμολόγησης. καλλυντικά σημάδια χρήσης χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργία
– Προέλευση: Citroën C4, έτος 2009
– Υποδοχές: 3 υποδοχές πολλαπλών σειρών (πρότυπο PSA/Marelli 6LP)

OEM και συμβατοί αριθμοί ανταλλακτικών (αναζήτηση με αριθμό)
– 9664339980
– 9665936280
– 16.631.064
– 16.988.004
– 1940 XH
– 1940XJ
Σημείωση: Να συγκρίνετε πάντα τους κωδικούς τύπου IAW 6LP2.12 και άνω με την αρχική ετικέτα της μονάδας σας για σωστή εναλλαγή.

Συμβατότητα
– Επαλήθευση: Citroën C4 1.4 16V KFU
– Χρησιμοποιείται επίσης συχνά σε αυτοκίνητα με κινητήρα 1,4 16V KFU (ET3J4): Citroën C2, C3; Peugeot 206, 207, 307, 1007.
Σημαντικό: Η πραγματική συμβατότητα εξαρτάται από τον συνδυασμό κινητήρα, δείκτη SW/HW και καλωδίωση. Συγκρίνετε τους αριθμούς ανταλλακτικών και τους συνδέσμους πριν από την αγορά. σε περίπτωση αβεβαιότητας, γράψτε μας το VIN.

Τυπικά συμπτώματα ελαττωματικού ECU που μπορεί να αντιμετωπίσει αυτή η μονάδα
– Δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με την ECU, πρόβλημα με την εκκίνηση λόγω διαχείρισης κινητήρα
– Τυχαίες αστοχίες/ενέσεις, σφάλματα τύπου P03xx/P02xx
– Μόνιμα ενεργοποιημένος ανεμιστήρας, ακανόνιστο ρελαντί, λειτουργία έκτακτης ανάγκης

Συναρμολόγηση και κωδικοποίηση (Σημαντικό)
– Immobilizer/BSI: Η μονάδα πρέπει να αντιστοιχιστεί με το αυτοκίνητο (BSI/κλειδιά) – Διαγνωστικά DiagBox/Lexia ή αναπαραγωγή περιεχομένου EEPROM/virginization. Συνιστάται επαγγελματική εγκατάσταση.
– Επαληθεύστε την ακεραιότητα της τροφοδοσίας, της γείωσης και της πλεξούδας πριν από την αντικατάσταση. ένα ελαττωματικό τροφοδοτικό μπορεί επίσης να βλάψει μια λειτουργική μονάδα ECU.

Τεχνική περίληψη
– Τύπος: ECU – Μονάδα ελέγχου κινητήρα (PCM/ECM)
– Μάρκα: Magneti Marelli
– Σειρά: IAW 6LP2.12
– Σκοπός: βενζίνη, 12 V, PSA
– Θέση στο αυτοκίνητο: χώρος κινητήρα (ανάλογα με το μοντέλο)

Συσκευασία
– Μονάδα ελέγχου κινητήρα Magneti Marelli IAW 6LP2.12 (χρησιμοποιήθηκε, δοκιμάστηκε κατά την αποσυναρμολόγηση)

Για μέγιστη βεβαιότητα παραγγελίας, συγκρίνετε τους αριθμούς στην πινακίδα της αρχικής σας μονάδας με τους παραπάνω αριθμούς για να επαληθεύσετε ότι διαθέτετε κινητήρα 1,4 16V KFU (ET3J4). Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας συμβουλεύσουμε σχετικά με την επαλήθευση συμβατότητας.

Επιπλέον πληροφορίες

Βάρος 1 κ.