Περιγραφή
Γνήσιος πλήρης σιγαστήρας με καταλύτη για αυτοκίνητα Citroën Peugeot με κινητήρες 1.6 HDI 55kw και 66kw
Μόλις 44000 χλμ
Αυτός ο πρωτότυπος καταλύτης με ενσωματωμένο σιγαστήρα προορίζεται για αυτοκίνητα Citroën και Peugeot με κινητήρες ντίζελ 1,6 HDI με ισχύ 55 kW και 66 kW. Χάρη στον αρχικό σχεδιασμό PSA, εξασφαλίζει σωστή διήθηση και επεξεργασία των καυσαερίων, σταθερή λειτουργία του κινητήρα και συμμόρφωση με τα όρια εκπομπών. Τα μέρη αυτού του τύπου αναζητούνται συχνά με αρχικούς αριθμούς, επομένως παρέχουμε μια λεπτομερή προδιαγραφή παρακάτω.
Κατασκευαστής:
PSA (Citroën / Peugeot)
Μοντέλο:
Κατάλληλο για επιλεγμένες εκδόσεις αυτοκινήτου:
Citroën Berlingo 1.6 HDI 55/66 kW
Citroën C3 1.6 HDI 55/66 kW
Citroën C4 1.6 HDI 55/66 kW
Peugeot 207 1.6 HDI 55/66 kW
Peugeot 307 1.6 HDI 55/66 kW
Peugeot Partner 1.6 HDI 55/66 kW
Προορίζεται για κινητήρες: 1.6 HDI (55 kW, 66 kW)
Κωδικοί προϊόντων:
TR PSA K536
TR PSA K394
1731ZH
Άλλοι αριθμοί:
Μπορεί να αντικατασταθεί ή να καταχωρηθεί στους σχετικούς αριθμούς καταλόγου PSA για επιλεγμένες εκδόσεις του κινητήρα 1.6 HDI (55 και 66 kW). Κατά την αναζήτηση με αριθμό ανταλλακτικού, το κλειδί είναι ο αντίστοιχος αριθμός 1731ZH ή η σήμανση TR PSA K536 / K394 στο σώμα του εξαρτήματος ή στον κατάλογο.
Κατάσταση και Raid:
Αυτό είναι ένα αυθεντικό μεταχειρισμένο ανταλλακτικό από αυτοκίνητο με μόλις 44.000 χλμ. Τα χαμηλά χιλιόμετρα αυξάνουν την υπόθεση ότι η εσωτερική δομή του καταλύτη είναι σε καλή κατάσταση και ότι διατηρείται η βατότητα του συστήματος εξάτμισης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
– Ο αρχικός σχεδιασμός PSA εγγυάται ακριβή εφαρμογή στις φλάντζες και προσάρτηση στο αυτοκίνητο
– Ενσωματωμένος σιγαστήρας με καταλυτικό μετατροπέα σε μία μονάδα
– Σχεδιασμένο για κινητήρες ντίζελ 1,6 HDI 55 kW και 66 kW
– Αναπτύχθηκε για να πληροί τα πρότυπα εκπομπών που ισχύουν για τους εν λόγω κινητήρες
– Σύνδεση με σειριακό αισθητήρα/αισθητήρες (λάμδα, πίεση, θερμοκρασία) ανάλογα με τον εξοπλισμό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου
Πλεονεκτήματα της χρήσης ενός πρωτότυπου καταλύτη:
– Ακριβής συμβατότητα με το σύστημα εξάτμισης Citroën/Peugeot
– Ορθή λειτουργία διαχείρισης κινητήρα, συστημάτων εκπομπών και διαγνωστικών
– Χαμηλότερος κίνδυνος μηνυμάτων σφάλματος και λειτουργία έκτακτης ανάγκης σε σύγκριση με τις μη γνήσιες αντικαταστάσεις
– Διατήρηση της κουλτούρας λειτουργίας του κινητήρα και της βέλτιστης αντίθλιψης καυσαερίων
Συστάσεις εγκατάστασης:
– Πριν από τη συναρμολόγηση, ελέγξτε προσεκτικά την κατάσταση των φλαντζών, των μεντεσέδων και των στεγανοποιήσεων της εξάτμισης, αντικαταστήστε τα φθαρμένα εξαρτήματα με νέα.
– Χρησιμοποιήστε νέα μπουλόνια στερέωσης, παξιμάδια, ελατήρια και φλάντζες για να κάνετε την άρθρωση της εξάτμισης τέλεια σφιχτή.
– Καθαρίστε τις επιφάνειες στερέωσης στον υπερσυμπιεστή και το υπόλοιπο σύστημα εξάτμισης από σκουριά και υπολείμματα παλαιών στεγανοποιήσεων.
– Βεβαιωθείτε ότι οι κάμψεις και οι βάσεις της εξάτμισης δεν είναι σε τάση ή συστροφή – η κακή τάνυση μπορεί να οδηγήσει σε ρωγμές συγκολλήσεων ή φλαντζών.
– Μετά την εγκατάσταση, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν σημεία επαφής με το αμάξωμα, τον άξονα ή τις θερμικές ασπίδες κοντά στην εξάτμιση που θα μπορούσαν να προκαλέσουν χτυπήματα ή κραδασμούς.
– Μετά την πρώτη εκκίνηση, ελέγξτε για πιθανές διαρροές αναθυμιάσεων στην περιοχή των συνδέσεων και στα εύκαμπτα μέρη της εξάτμισης.
– Ταυτόχρονα, καλό είναι να ελέγχετε την κατάσταση άλλων τμημάτων του συστήματος εξάτμισης (μπροστινός σωλήνας, πίσω σιγαστήρας, μεντεσέδες, θερμικά προστατευτικά) για μακροχρόνια απρόσκοπτη λειτουργία.
Αυτός ο καταλυτικός μετατροπέας 1,6 HDI 55 και 66 kW (TR PSA K536, K394, 1731ZH) είναι μια κατάλληλη επιλογή για μηχανικούς αυτοκινήτων και οικιακούς επισκευαστές που αναζητούν ένα αυθεντικό μεταχειρισμένο ανταλλακτικό με λίγα χιλιόμετρα και θέλουν να διατηρήσουν τη σωστή λειτουργία του κινητήρα και του συστήματος εκπομπών ρύπων για αυτοκίνητα Citroën και Peugeot.








