Περιγραφή
Περιγραφή προϊόντος
Η μίζα Mitsubishi σχεδιασμένη για κινητήρες CITROËN και PEUGEOT με κυβισμό 1.8 16V, 2.0 16V και 2.2 16V αποτελεί ένα βασικό ανταλλακτικό για την ορθή εκκίνηση του οχήματος. Η μίζα είναι εξοπλισμένη με ακροδέκτη 50 (Jet) για αξιόπιστη ηλεκτρική σύνδεση και έχει 3 σημεία στερέωσης με 3 σπειρώματα, που εξασφαλίζουν σταθερή τοποθέτηση στο μοτέρ.
Η φορά περιστροφής είναι δεξιόστροφη, σύμφωνα με την κανονική λειτουργία των περισσότερων κινητήρων της σειράς αυτής. Η διάμετρος της φλάντζας είναι 64 χιλιοστά, ενώ ο κινητήρας λειτουργεί με 12 Volt και η ισχύς της μίζας είναι 1,1 kW. Ο αριθμός δοντιών ποικίλει μεταξύ 9 και 12, ανάλογα με την ακριβή εφαρμογή και μοντέλο.
Αυτή η μίζα ενδείκνυται για χρήση από επαγγελματίες μηχανικούς και λάτρεις των αυτοκινήτων που επιθυμούν αξιόπιστη και εύκολη αντικατάσταση. Είναι σημαντικό να ελέγχεται τακτικά η μίζα, καθώς φθείρεται λόγω εκτεταμένης χρήσης ή κακής επαφής, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργίες στην εκκίνηση του οχήματος.
Τεχνικές πληροφορίες
- Κατασκευαστής: Mitsubishi
- Μοντέλα: Citroën και Peugeot 1.8 16V, 2.0 16V, 2.2 16V
- Κωδικοί προϊόντων: 9656317680, 5802V7, 5802W1, 5802CW, M000T82081
- Τάση: 12 V
- Ισχύς: 1,1 kW
- Αριθμός δοντιών: 9 ή 12
- Σύνδεση: Ακροδέκτης 50 (Jet)
- Περιστροφή: Δεξιόστροφη (κατεύθυνση ωρολογιακών δεικτών)
- Διάμετρος φλάντζας: 64 χιλιοστά
- Αριθμός οπών στερέωσης: 3
- Τύπος μετάδοσης: Με μειωτήρα
Οδηγίες αντικατάστασης
Η αντικατάσταση της μίζας απαιτεί βασικές γνώσεις μηχανικής και την απαραίτητη προσοχή για την αποσύνδεση της μπαταρίας πριν από την εργασία. Πρώτα αφαιρείται η παλιά μίζα ξεβιδώνοντας τους 3 κοχλίες στερέωσης. Κατόπιν, αφαιρείται ο ακροδέκτης και αντικαθίσταται από την καινούργια μίζα, η οποία βιδώνεται στα σημεία στερέωσης και συνδέεται ο ακροδέκτης 50. Συνιστάται ο έλεγχος των ηλεκτρικών συνδέσεων και της μπαταρίας για καλύτερη απόδοση.
Με σωστή συντήρηση και προσεκτική εγκατάσταση, η μίζα αυτή μπορεί να προσφέρει αξιόπιστη λειτουργία για πολλά χρόνια, μειώνοντας τα προβλήματα εκκίνησης και αυξάνοντας τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.