Περιγραφή
Σώμα γκαζιού με λαιμό γκαζιού για κινητήρες 2.0 HDI RHR 100 kw
Η βαλβίδα πεταλούδας 2.0 HDI Peugeot 9662306480 0345E9 είναι ένα πρωτότυπο ανταλλακτικό με ηλεκτρικό έλεγχο σχεδιασμένο για κινητήρες 2.0 HDI RHR 100 kW σε αυτοκίνητα Citroën και Peugeot. Εξασφαλίζει τη σωστή ρύθμιση της ποσότητας αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα, η οποία επηρεάζει την απόδοση, την κατανάλωση καυσίμου και τον καπνό. Είναι κατάλληλο ως ανταλλακτικό για προβλήματα με το ρελαντί, απώλεια ισχύος ή μηνύματα σφάλματος κινητήρα που σχετίζονται με την εισαγωγή.
Αυτό το εξάρτημα προορίζεται για σύγχρονους κινητήρες ντίζελ 2.0 HDI, όπου η βαλβίδα γκαζιού είναι σημαντικό μέρος του συστήματος εισαγωγής, της ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) και συχνά επίσης του συστήματος διακοπής λειτουργίας του κινητήρα. Ένα γκάζι που λειτουργεί σωστά βοηθά τον κινητήρα να λειτουργεί πιο ομαλά, να καίει καθαρότερα και μπορεί να παρατείνει τη διάρκεια ζωής άλλων εξαρτημάτων, όπως η βαλβίδα EGR ή το turbo.
Τεχνικές πληροφορίες:
Κατασκευαστής: PSA / Citroën / Peugeot
Μοντέλο: 2.0 HDI RHR 100 kW (επιλεγμένα μοντέλα Citroën και Peugeot)
Κωδικοί προϊόντων: 9662306480, 0345E9
Άλλοι αριθμοί: 0345F0
Τύπος κινητήρα: 2.0 HDI (RHR, 100 kW)
Θέση: εισαγωγή κινητήρα – σώμα γκαζιού
Έλεγχος: ηλεκτρικός (ηλεκτρονικά ελεγχόμενος σερβοκινητήρας και αισθητήρας θέσης)
Εφαρμογή: ρύθμιση ροής αέρα, υποστήριξη λειτουργίας EGR, ομαλή απενεργοποίηση κινητήρα
Η τυπική χρήση αυτού του εξαρτήματος είναι για οχήματα Citroën C5, Citroën C5 X7, Citroën C8, Peugeot 307, Peugeot 407 και Peugeot 807 με κινητήρα 2.0 HDI RHR, όπου αναζητείται συχνά με τους αρχικούς αριθμούς 9662306480, 0.0345E.
Συστάσεις εγκατάστασης:
– Πριν από τη συναρμολόγηση, ελέγξτε το σώμα της βαλβίδας και τους συνδετήρες για μηχανική βλάβη.
– Προσοχή στην καθαριότητα – ο σωλήνας εισαγωγής, οι επιφάνειες στεγανοποίησης και η περιοχή γύρω από τη βαλβίδα πρέπει να είναι απαλλαγμένα από ακαθαρσίες και εναποθέσεις λαδιού και αιθάλης.
– Να χρησιμοποιείτε πάντα τη σωστή φλάντζα ή να την αντικαθιστάτε με καινούργια για να αποφύγετε την ψευδή εισαγωγή αέρα.
– Συνδέστε τον ηλεκτρικό σύνδεσμο μόνο αφού το εξάρτημα έχει στερεωθεί σταθερά μηχανικά, αυτό θα αποτρέψει την καταπόνηση της καλωδίωσης.
– Σφίξτε τις βίδες ομοιόμορφα σύμφωνα με τις συνήθεις διαδικασίες, ιδανικά με ένα δυναμόκλειδο σύμφωνα με τις συνιστώμενες τιμές του κατασκευαστή του οχήματος.
– Μετά την εγκατάσταση, συνιστάται να αρχικοποιήσετε/προσαρμόσετε το γκάζι χρησιμοποιώντας διαγνωστικά, έτσι ώστε η μονάδα ελέγχου να διαβάζει σωστά τη θέση της.
– Μετά την ολοκλήρωση της συναρμολόγησης, ελέγξτε τη στεγανότητα των συνδέσμων εισαγωγής και εκτελέστε μια δοκιμαστική κίνηση, παρακολουθήστε την ταχύτητα ρελαντί, την απόκριση του γκαζιού και τυχόν κωδικούς σφάλματος στο ŘJ.








