Περιγραφή
Κάλυμμα κινητήρα 2.0 HDI RHR CITROEN
Το κάλυμμα κινητήρα 2.0 HDI RHR Citroën είναι σχεδιασμένο για αυτοκίνητα με κινητήρα ντίζελ 2.0 HDI με την ονομασία RHR και προστατεύει τον κινητήρα από βρωμιά, νερό και μηχανικές βλάβες από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα, βοηθά στη βελτίωση της ροής του αέρα κάτω από το όχημα και μπορεί έτσι να συμβάλει σε μειωμένο θόρυβο και καλύτερη αεροδυναμική. Στα συνεργεία, αυτό το εξάρτημα είναι συχνά σε ζήτηση λόγω ζημιάς στο αρχικό κάλυμμα λόγω πρόσκρουσης, οδήγηση πάνω από χτυπήματα ή διάβρωση του εξαρτήματος.
Τεχνικές πληροφορίες:
Κατασκευαστής: PSA Citroën Peugeot
Μοντέλο: Citroën (ειδικά κατάλληλο για επιλεγμένες εκδόσεις του Citroën C5 με κινητήρα 2.0 HDI RHR – ανάλογα με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό και το έτος κατασκευής)
Τύπος κινητήρα: 2.0 HDI RHR (DW10BTED4)
Κωδικοί προϊόντων: 9657955780, 013770, 0137A3
Άλλοι αριθμοί: μπορεί επίσης να εμφανίζονται σε καταλόγους με εσωτερικές ονομασίες PSA ή με δευτερεύοντες αριθμούς προμηθευτή δευτερογενούς αγοράς
Χαρακτηριστικά και οφέλη:
– Προστασία του κινητήρα και του κάτω μέρους των αδρανών από πέτρες, χαλίκια, αλάτι και άλλες βρωμιές από το δρόμο
– Μείωση του κινδύνου μόλυνσης του χώρου του κινητήρα, της καλωδίωσης και των εύκαμπτων σωλήνων
– Μείωση θορύβου από τον κινητήρα και το κάτω μέρος του αυτοκινήτου
– Ακριβής διαμόρφωση για τον συγκεκριμένο τύπο κινητήρα 2.0 HDI RHR για εύκολη εγκατάσταση στις αρχικές βάσεις
Συστάσεις εγκατάστασης:
Πριν από τη συναρμολόγηση, ελέγξτε την κατάσταση όλων των σημείων στερέωσης στο πλαίσιο καθώς και των ίδιων των βιδών ή των πλαστικών λαβών – αντικαταστήστε τα κατεστραμμένα ή διαβρωμένα στοιχεία, έτσι ώστε το κάλυμμα να στερεωθεί σταθερά και με ασφάλεια. Αφαιρέστε προσεκτικά το παλιό κάλυμμα του κινητήρα, καθαρίστε τις ζευγαρωμένες επιφάνειες και βεβαιωθείτε ότι καμία μη γνήσια τροποποίηση του πλαισίου ή της εξάτμισης δεν παρεμβαίνει στην περιοχή τοποθέτησης. Εφαρμόστε το νέο εξάρτημα στο αυτοκίνητο σταδιακά, πιάνοντας πρώτα τις πιο εξωτερικές βίδες ή κλιπ και μόνο στη συνέχεια σφίξτε τις υπόλοιπες. Σφίξτε τις βίδες ομοιόμορφα, χωρίς να χρησιμοποιήσετε υπερβολική δύναμη για να αποφύγετε το ράγισμα του πλαστικού ή την απογύμνωση των σπειρωμάτων. Όταν εργάζεστε, συνιστούμε να χρησιμοποιείτε γρύλο συνεργείου ή σωστά ασφαλισμένους κινητούς ανυψωτικούς βραχίονες, μην εργάζεστε ποτέ κάτω από το αυτοκίνητο στηριζόμενοι μόνο από τον ίδιο τον βραχίονα ανύψωσης. Μετά την εγκατάσταση, ελέγξτε ότι το κάλυμμα δεν τρίβεται πουθενά στην εξάτμιση, στους βραχίονες του άξονα ή στους τροχούς όταν οδηγείτε με πλήρη ταχύτητα και μετά τα πρώτα λίγα χιλιόμετρα οδήγησης, ελέγξτε ξανά οπτικά τη στεγανότητα της βάσης.








