Περιγραφή
Μονάδα ελέγχου κινητήρα BOSCH για CITROEN XSARA Picasso 1.6 8V NFV
Γνήσια μονάδα ελέγχου κινητήρα Bosch M7.4.4 (ECU) για PSA – ιδανική αντικατάσταση για το Citroën Xsara Picasso 1.6 8V (NFV/TU5JP). Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την έγχυση ή ξεκινάτε προβλήματα και αναζητάτε ένα ακριβές μέρος ανά αριθμό, αυτή η μονάδα είναι αυτό που χρειάζεστε. Είναι ένα μεταχειρισμένο γνήσιο ανταλλακτικό από αυτοκίνητα Citroën/Peugeot (PSA), κατάλληλο για επαγγελματική επισκευή και οικιακή εξυπηρέτηση.
Αριθμοί κλειδιού τμήματος (για αναζήτηση και επαλήθευση)
– Bosch: 0261207318 (M7.4.4, ME7.4.4)
– PSA/Siemens: 9653492680, 9643897580
– OEM PSA: 1940T1, 1940T2
Συμβουλή: Να συγκρίνετε πάντα όλους τους αριθμούς στην πινακίδα της μονάδας σας με αυτούς που αναφέρονται. Η αντιστοίχιση του βασικού αριθμού (0261207318) και των κωδικών PSA αυξάνει σημαντικά τη βεβαιότητα συμβατότητας.
Συμβατότητα
– Citroën Xsara Picasso 1.6 8V NFV (TU5JP), βενζίνη
– Η μονάδα μπορεί επίσης να βρεθεί σε άλλα επιλεγμένα μοντέλα PSA με τον ίδιο κινητήρα/εγκατάσταση. Ωστόσο, οι παραπάνω αριθμοί εξαρτημάτων και ο τύπος των βυσμάτων είναι καθοριστικοί.
– Οι ανταλλαγές μεταξύ 1940T1/1940T2 τείνουν να είναι δυνατές ανάλογα με την έκδοση SW – συνιστούμε να ελέγξετε εκ των προτέρων με διαγνωστικά ή να συγκρίνετε ετικέτες.
Τεχνικές πληροφορίες
– Κατασκευαστής/τύπος: Bosch M7.4.4 (ME7.4.4), βενζίνη, ψεκασμός πολλαπλών σημείων
– Τροφοδοσία: 12 V, ελέγχει την ανάφλεξη και τον ψεκασμό
– Υποδοχές: 3 PSA πολλαπλών ακίδων (συνήθης για Bosch ME7.4.4)
– Θέση στο αυτοκίνητο: χώρος κινητήρα (κιβώτιο ECU σύμφωνα με τον ειδικό εξοπλισμό)
– Immobilizer: μέρος της ECU – απαιτεί σύζευξη με BSI/κλειδιά ή κλωνοποίηση δεδομένων
Συναρμολόγηση και κωδικοποίηση – σημαντικό
– Είναι μεταχειρισμένο ECU. Πριν ξεκινήσετε το αυτοκίνητο, είναι απαραίτητο:
– αντιστοίχιση της μονάδας με BSI και immobilizer (τηλεκωδικοποίηση),
– ή κλωνοποίηση δεδομένων (EEPROM/FLASH) από την παλιά μονάδα σε αυτήν,
– χρησιμοποιήστε πιθανώς τη διαδικασία “παρθένα” (αν η υπηρεσία σας προσφέρει αυτήν την υπηρεσία).
– Συνιστούμε να αναθέσετε τη συναρμολόγηση και την κωδικοποίηση σε έναν έμπειρο διαγνωστικό PSA (Lexia/PP2000/DiagBox).
– Μετά τη συναρμολόγηση, διαγράψτε τα σφάλματα και πραγματοποιήστε βασικές προσαρμογές σύμφωνα με τα διαγνωστικά.
Πότε αλλάζετε συνήθως αυτό το ECU
– Ο κινητήρας δεν θα ξεκινήσει παρά τον σπινθήρα/καύσιμο, αλλά επανειλημμένα πέφτει σε λειτουργία έκτακτης ανάγκης
– Σφάλματα κυκλωμάτων ανάφλεξης, μπεκ, αισθητήρων (π.χ. P0351–P0354, κ.λπ.)
– Βλάβη στην ECU λόγω υγρασίας, βραχυκυκλώματος ή μη επαγγελματικής παρέμβασης
Τι να ελέγξετε πριν αγοράσετε
– Αντιστοίχιση αριθμού Bosch και κωδικών PSA με την παλιά μονάδα
– Τύπος κινητήρα (NFV/TU5JP) και σχεδιασμός συνδετήρων
– Η κατάσταση της καλωδίωσης/γείωσης στο αυτοκίνητο – θα αποτρέψετε την επανάληψη της βλάβης
Περιεχόμενο και κατάσταση
– Παρέχουμε την ίδια τη μονάδα ελέγχου κινητήρα Bosch M7.4.4
– Μεταχειρισμένο γνήσιο ανταλλακτικό. οπτική κατάσταση σύμφωνα με τη φωτογραφία. Τα εξαρτήματα (βάσεις, βίδες, BSI, κλειδιά) δεν περιλαμβάνονται εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.
Γιατί να επιλέξετε ένα αυθεντικό μεταχειρισμένο ανταλλακτικό;
– 100% συμμόρφωση με την εγκατάσταση PSA, αξιοπιστία και σωστούς χάρτες
– Γρήγορη και οικονομική επισκευή σε σύγκριση με μια νέα ECU
– Ευκολότερη κωδικοποίηση και τηλεκωδικοποίηση σε σύγκριση με την καθολική αντικατάσταση
Όροι αναζήτησης
μονάδα ελέγχου κινητήρα, ECU, Bosch M7.4.4, ME7.4.4, 0261207318, 9653492680, 9643897580, 1940T1, 1940T2, PSA, Citroën Xsara Picasso 1,6 inje 8V, μονάδα ελέγχου Μονάδα ελέγχου κινητήρα Citroën/Peugeot
Σημείωση: Ελέγξτε προσεκτικά τη συμβατότητα με πινακίδα και VIN πριν την αγορά. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας συμβουλεύσουμε σχετικά με την αναγνώριση του εξαρτήματος ή τη διαδικασία σύζευξης.








