Περιγραφή
Σύνδεση αέρα Turbo 1.6 HDI για αυτοκίνητα CITROEN PEUGEOT
Η πολλαπλή εισαγωγής turbo 1.6 HDI είναι σημαντικό μέρος της εισαγωγής για τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες Citroën και Peugeot. Εξασφαλίζει τη σωστή παροχή πεπιεσμένου αέρα από τον υπερσυμπιεστή στον κινητήρα, κάτι που είναι το κλειδί για την απόδοση, τη χαμηλή κατανάλωση και τη μεγάλη διάρκεια ζωής του τούρμπο. Μια σωστά λειτουργούσα είσοδος αναρρόφησης βοηθά στη διατήρηση της πίεσης στην αναρρόφηση, αποτρέπει τις απώλειες ισχύος και περιορίζει τον κίνδυνο αναρρόφησης βρωμιάς.
Αυτό είναι ένα πρωτότυπο εξάρτημα από την ανησυχία PSA κατάλληλο για μια μεγάλη γκάμα μοντέλων με κινητήρα ντίζελ 1.6 HDI. Συχνά αναζητείται βάσει κωδικού προϊόντος, είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για μηχανικούς αυτοκινήτων και οικιακούς επισκευαστές που χρειάζονται ένα ακριβές αντίστοιχο ανταλλακτικό για γρήγορη και χωρίς προβλήματα εγκατάσταση.
Τεχνικές πληροφορίες
Κατασκευαστής: PSA / Citroën – Peugeot
Μοντέλο: 1.6 HDI (σειρά κινητήρα 1.6 HDI / DV6)
Κωδικοί προϊόντων: 9683735980, 1434E1
Άλλοι αριθμοί: 143453
Τύπος ανταλλακτικού: Εισαγωγή / Εύκαμπτος σωλήνας / Σωλήνας εισαγωγής Turbo
Θέση: μεταξύ του υπερσυμπιεστή και του τμήματος εισαγωγής του κινητήρα (σύστημα εισαγωγής)
Προορίζεται για κινητήρες: 1.6 HDI (ανάλογα με τη συγκεκριμένη έκδοση απόδοσης και το πρότυπο εκπομπών)
Τυπική χρήση – επιλεγμένα μοντέλα
Citroën Berlingo 1.6 HDI
Citroën C2 1.6 HDI
Citroën C3 1.6 HDI
Citroën C3 Picasso 1.6 HDI
Citroën C4 1.6 HDI
Citroën C5 / C5 X7 1.6 HDI
Citroën Xsara Picasso 1.6 HDI
Peugeot 307 1.6 HDI
Peugeot Partner 1.6 HDI
Η αντικατάσταση αυτού του εξαρτήματος είναι κατάλληλη για ρωγμές, διαρροές, διαρροές λαδιού στην περιοχή εισαγωγής ή ορατή μηχανική βλάβη στον εύκαμπτο σωλήνα/σωλήνα. Μια κατεστραμμένη εισαγωγή turbo μπορεί να προκαλέσει απώλεια ισχύος, ακανόνιστη λειτουργία του κινητήρα, αυξημένο καπνό και μεγαλύτερη ώθηση turbo.
Συστάσεις εγκατάστασης
– Πριν από τη συναρμολόγηση, ελέγξτε την κατάσταση των γύρω εξαρτημάτων: κλιπ, τσιμούχες, συνδέσεις στο turbo και στην πλευρά εισαγωγής.
– Καθαρίστε σχολαστικά όλες τις φέρουσες επιφάνειες από λάδια, βρωμιές και υπολείμματα της παλιάς τσιμούχας.
– Χρησιμοποιήστε ποιοτικά κλιπ κατάλληλης διαμέτρου και σφίξτε τα ομοιόμορφα, χωρίς υπερβολικό σφίξιμο, για να αποφύγετε την παραμόρφωση πλαστικών ή ελαστικών μερών.
– Ελέγξτε ότι ο εύκαμπτος σωλήνας/σωλήνας δεν είναι τεντωμένος, στριμμένος ή τεντωμένος σε άλλο μέρος του κινητήρα – δεν πρέπει να τρίβεται σε αιχμηρές άκρες.
– Μετά τη συναρμολόγηση, ξεκινήστε τον κινητήρα και αφήστε τον να λειτουργήσει στο ρελαντί, ελέγξτε τη στεγανότητα της σύνδεσης και κατά την προσθήκη αερίου, παρατηρήστε ότι δεν υπάρχουν διαρροές αέρα ή ομίχλη λαδιού πουθενά.
– Μετά τη δοκιμαστική οδήγηση, συνιστούμε να ελέγξετε ξανά τη στεγανότητα των συνδέσεων και τυχόν σημάδια διαρροής.
Ένας σωστά επιλεγμένος και εγκατεστημένος σωλήνας εισαγωγής turbo θα βοηθήσει στην αποκατάσταση της πλήρους ισχύος του κινητήρα 1.6 HDI, θα βελτιώσει την ευελιξία του αυτοκινήτου και θα συμβάλει στη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του στροβιλοσυμπιεστή και ολόκληρου του συστήματος εισαγωγής.








