Μίζα Citroën Peugeot 1.8 2.0 16V 9656317680 5802V7 5802W1

 36,00

Μίζα MITSUBISHI για PSA CITROËN PEUGEOT 1.8 16V, 2.0 16V και 2.2 16V. Περιγραφή προϊόντος: Σύνδεση: με ακροδέκτη 50 (Jet). Αριθμός οπών τοποθέτησης: 3. Αριθμός στροφών: 3. Κατεύθυνση περιστροφής: δεξιόστροφη. Διάμετρος φλάντζας [mm]: 64. Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων: με μειωτικό κιβώτιο. Τάση [V]: 12. Ισχύς εκκίνησης [kW]: 1,1. Αριθμός δοντιών: 9, 12.

3 σε απόθεμα

Περιγραφή

Περιγραφή προϊόντος

Η μίζα Mitsubishi σχεδιασμένη για κινητήρες CITROËN και PEUGEOT με κυβισμό 1.8 16V, 2.0 16V και 2.2 16V αποτελεί ένα βασικό ανταλλακτικό για την ορθή εκκίνηση του οχήματος. Η μίζα είναι εξοπλισμένη με ακροδέκτη 50 (Jet) για αξιόπιστη ηλεκτρική σύνδεση και έχει 3 σημεία στερέωσης με 3 σπειρώματα, που εξασφαλίζουν σταθερή τοποθέτηση στο μοτέρ.

Η φορά περιστροφής είναι δεξιόστροφη, σύμφωνα με την κανονική λειτουργία των περισσότερων κινητήρων της σειράς αυτής. Η διάμετρος της φλάντζας είναι 64 χιλιοστά, ενώ ο κινητήρας λειτουργεί με 12 Volt και η ισχύς της μίζας είναι 1,1 kW. Ο αριθμός δοντιών ποικίλει μεταξύ 9 και 12, ανάλογα με την ακριβή εφαρμογή και μοντέλο.

Αυτή η μίζα ενδείκνυται για χρήση από επαγγελματίες μηχανικούς και λάτρεις των αυτοκινήτων που επιθυμούν αξιόπιστη και εύκολη αντικατάσταση. Είναι σημαντικό να ελέγχεται τακτικά η μίζα, καθώς φθείρεται λόγω εκτεταμένης χρήσης ή κακής επαφής, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργίες στην εκκίνηση του οχήματος.

Τεχνικές πληροφορίες

  • Κατασκευαστής: Mitsubishi
  • Μοντέλα: Citroën και Peugeot 1.8 16V, 2.0 16V, 2.2 16V
  • Κωδικοί προϊόντων: 9656317680, 5802V7, 5802W1, 5802CW, M000T82081
  • Τάση: 12 V
  • Ισχύς: 1,1 kW
  • Αριθμός δοντιών: 9 ή 12
  • Σύνδεση: Ακροδέκτης 50 (Jet)
  • Περιστροφή: Δεξιόστροφη (κατεύθυνση ωρολογιακών δεικτών)
  • Διάμετρος φλάντζας: 64 χιλιοστά
  • Αριθμός οπών στερέωσης: 3
  • Τύπος μετάδοσης: Με μειωτήρα

Οδηγίες αντικατάστασης

Η αντικατάσταση της μίζας απαιτεί βασικές γνώσεις μηχανικής και την απαραίτητη προσοχή για την αποσύνδεση της μπαταρίας πριν από την εργασία. Πρώτα αφαιρείται η παλιά μίζα ξεβιδώνοντας τους 3 κοχλίες στερέωσης. Κατόπιν, αφαιρείται ο ακροδέκτης και αντικαθίσταται από την καινούργια μίζα, η οποία βιδώνεται στα σημεία στερέωσης και συνδέεται ο ακροδέκτης 50. Συνιστάται ο έλεγχος των ηλεκτρικών συνδέσεων και της μπαταρίας για καλύτερη απόδοση.

Με σωστή συντήρηση και προσεκτική εγκατάσταση, η μίζα αυτή μπορεί να προσφέρει αξιόπιστη λειτουργία για πολλά χρόνια, μειώνοντας τα προβλήματα εκκίνησης και αυξάνοντας τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.

Επιπλέον πληροφορίες

Βάρος 3,2 κ.