Περιγραφή
Σώμα γκαζιού για κινητήρες 1,4 16 V VTI και 1,6 16 V VTI για αυτοκίνητα CITROEN PEUGEOT
Το γκάζι Siemens VDO Citroën Peugeot V757669780 163636 είναι ένα σώμα γκαζιού που προορίζεται για βενζινοκινητήρες 1,4 16V VTI και 1,6 16V VTI της εταιρείας PSA. Είναι ένα εξάρτημα που επηρεάζει θεμελιωδώς τη σωστή παροχή αέρα στον κινητήρα, και συνεπώς τη λειτουργία, την κατανάλωση καυσίμου και την απόδοση του κινητήρα. Μια κατάλληλη λύση για επαγγελματίες μηχανικούς αυτοκινήτων και οικιακούς επισκευαστές που αναζητούν ποιοτικά μεταχειρισμένα ανταλλακτικά σε λογική τιμή.
Τεχνικές πληροφορίες:
Κατασκευαστής:
Siemens VDO / VDO
PSA Peugeot Citroën
Μοντέλο:
Κατάλληλο για επιλεγμένα μοντέλα Citroën και Peugeot με κινητήρες 1.4 16V VTI και 1.6 16V VTI, ειδικά:
– Citroën Berlingo B9
– Citroën C3
– Citroën C3 II
– Citroën C3 Picasso
– Citroën C4 II
– DS3
– Peugeot 207
– Peugeot 308
– Peugeot Partner Tepee
Κωδικοί προϊόντων:
– V757669780
– Στο 757669780-02
– Στο 757669780-04
– 163636
Άλλοι αριθμοί:
Μπορεί να υπάρχουν διάφορες κατασκευαστικές ή εσωτερικές σημάνσεις Siemens VDO / PSA απευθείας στο σώμα της βαλβίδας (αριθμητικοί και αλφαριθμητικοί κωδικοί, παρτίδες παραγωγής, ημερομηνίες παραγωγής) που βοηθούν στην ακριβή αναγνώριση του εξαρτήματος σε σύγκριση με το αρχικό κομμάτι του αυτοκινήτου.
Τύπος εξαρτήματος και χρήση:
– Σώμα γκαζιού (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι) για τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1.4 16V VTI και 1.6 16V VTI
– Τοποθετείται στο σωλήνα εισαγωγής μεταξύ της εισαγωγής και του σωλήνα εισαγωγής
– Ελέγχει την ποσότητα αέρα που αναρροφάται στον κινητήρα, εξασφαλίζει σταθερό ρελαντί και ομαλή απόκριση στο αέριο
– Κατάλληλο ως αντικατάσταση για προβλήματα με ταλάντευση στο ρελαντί, απώλεια ισχύος, ρελαντί ή γκάζι που σχετίζονται με κωδικούς σφάλματος
Πλεονεκτήματα χρήσης αυτού του εξαρτήματος:
– Πρωτότυπο σχέδιο της Siemens VDO που χρησιμοποιείται στην παραγωγή από την εταιρεία PSA
– Σωστή συμβατότητα με κινητήρες VTI 1.4 και 1.6 (αντίστοιχη φλάντζα, σύνδεσμος και ροή αέρα)
– Οι επαληθευμένοι κωδικοί προϊόντων διευκολύνουν την εύρεση του ακριβούς αντίστοιχου κομματιού
– Κατάλληλο τόσο για τακτικές επισκευές όσο και για επαγγελματική χρήση
Συστάσεις εγκατάστασης:
– Πριν αφαιρέσετε το αρχικό γκάζι, αποσυνδέστε την μπαταρία (για ηλεκτρονικά και μονάδα ελέγχου κινητήρα)
– Συγκρίνετε το σχήμα της φλάντζας, το σύνδεσμο, τη θέση της βίδας και τους αριθμούς προϊόντος με το παλιό εξάρτημα
– Πριν από τη συναρμολόγηση, καθαρίστε προσεκτικά την επιφάνεια επαφής στο σωλήνα αναρρόφησης και ελέγξτε την κατάσταση της τσιμούχας, εάν χρειάζεται χρησιμοποιήστε μια νέα τσιμούχα
– Σφίξτε τις βίδες σύμφωνα με τη συνιστώμενη ροπή του κατασκευαστή, σε σταυρωτό σχέδιο, για να μην στρίψετε το σώμα
– Ελέγξτε την καλωδίωση και τη φίσα – δεν πρέπει να έχουν υποστεί ζημιά, τα καλώδια πρέπει να είναι καλά τοποθετημένα
– Μετά την εγκατάσταση, συνιστάται η προσαρμογή της βαλβίδας γκαζιού χρησιμοποιώντας διαγνωστικά, εάν το απαιτεί το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου (εκμάθηση ακραίων θέσεων και ρελαντί)
– Μετά την έναρξη λειτουργίας, ελέγξτε τη στεγανότητα του σωλήνα εισαγωγής, τη σταθερότητα στο ρελαντί και τυχόν κωδικούς σφάλματος στη μονάδα ελέγχου
Ακολουθώντας τη σωστή διαδικασία συναρμολόγησης και επιλέγοντας τον κατάλληλο αριθμό προϊόντος, θα έχετε ένα λειτουργικό σώμα γκαζιού που θα σας βοηθήσει να αποκαταστήσετε την ομαλή λειτουργία του κινητήρα και τη σωστή απόκριση του γκαζιού.







