Περιγραφή
Μονάδα ελέγχου κινητήρα BOSCH για CITROEN XSARA Picasso 1.6
Αναζητάτε μια πρωτότυπη μονάδα ελέγχου κινητήρα για Citroën/Peugeot με κινητήρα 1.6 16V; Η ECU Bosch M7.4.4 (ME7.4.4) με αριθμούς 0261207318 / 9648483480 είναι η ακριβής μονάδα που τοποθέτησε το PSA στον κινητήρα TU5JP4 (κωδικός NFU). Ιδανική αντικατάσταση για το γνήσιο ανταλλακτικό όταν αντιμετωπίζετε προβλήματα εκκίνησης, ακανόνιστη λειτουργία, σφάλματα μείγματος ή πτώσεις επικοινωνίας ECU.
Κύρια πλεονεκτήματα
– Γνήσιο BOSCH – αξιοπιστία και πλήρης συμβατότητα με το PSA
– Επαληθεύσιμο με αριθμούς ανταλλακτικών – εύκολη επιλογή της σωστής μονάδας
– Κατάλληλο για δημοφιλή μοντέλα Citroën και Peugeot με κινητήρα 1.6 16V NFU (TU5JP4)
Συμβατότητα (ενδεικτικά)
– Citroën Xsara Picasso 1.6 16V NFU
– Citroën Xsara 1.6 16V NFU
– Peugeot 206 / 206 CC 1.6 16V NFU
– Peugeot 307 1.6 16V NFU
– Peugeot Partner (I/II) 1.6 16V NFU
– Peugeot 1007 1.6 16V NFU
Σημείωση: Για το PSA, ακολουθείτε πάντα τον αριθμό εξαρτήματος στην ετικέτα ECU και VIN – διαφορετικές βαθμονομήσεις λογισμικού. Εάν δεν είστε σίγουροι, στείλτε μας email τον αριθμό ανταλλακτικού και το VIN και θα ελέγξουμε τη συμβατότητα.
Αριθμοί ανταλλακτικού (OE/OEM)
– Bosch: 0 261 207 318 (0261207318)
– PSA/Siemens: 9648483480, 9643897580
– Αριθμοί υπηρεσίας PSA: 1940.T1, 1940.T2 (1940T1, 1940T2)
Απαιτείται αντιστοίχιση τουλάχιστον του αριθμού της κύριας μονάδας για τη σωστή λειτουργία.
Τεχνικές πληροφορίες
– Τύπος ECU: Bosch ME7.4.4 (Motronic) – βενζίνη, διαδοχικός ψεκασμός
– Κινητήρας: 1.6 16V TU5JP4 (NFU), Euro 3/4 σύμφωνα με τη βαθμονόμηση
– Υποδοχές: 3× 32 ακίδων (σύνολο 96 ακίδων), πολλαπλές υποδοχές μαύρου/γκρι
– Περίβλημα: αλουμίνιο, ανθεκτικό, τοποθετημένο στο χώρο του κινητήρα
– Λειτουργίες: έλεγχος ανάφλεξης και έγχυσης, έλεγχος λάμδα, έλεγχος γκαζιού, επικοινωνία EOBD
– Επικοινωνία: K-line (για νεότερα μοντέλα ΜΠΟΡΕΙ και ανάλογα με τον εξοπλισμό)
– Immobilizer: απαιτείται σύζευξη με BSI/κλειδιά (βλ. Συναρμολόγηση και κωδικοποίηση)
Συναρμολόγηση και κωδικοποίηση – πώς να προχωρήσετε
– Επανακλωνοποίηση δεδομένων: ο πιο σίγουρος τρόπος – μεταφέρετε το περιεχόμενο EEPROM/Flash από την παλιά ECU σε αυτήν (θα κρατήσετε τον κωδικό immo και τη διαμόρφωση). Συνιστάται, δεν απαιτείται περαιτέρω σύζευξη.
– Virginization: τοποθέτησή του σε “νέα” κατάσταση και μετά κωδικοποίηση με διαγνωστικά (Lexia/DiagBox) στο BSI και τα κλειδιά σας.
– Αλλαγή του “σετ” (ECU+BSI+πλήκτρα): εναλλακτική εάν έχετε πλήρες σετ. Αυτή η προσφορά περιλαμβάνει μόνο την ίδια την ECU.
Προτεινόμενη εγκατάσταση σε επαγγελματικό σέρβις. Πριν την εγκατάσταση, ελέγξτε την παροχή ρεύματος, τη γείωση και την πλεξούδα για να αποφύγετε την άμεση ζημιά στη νέα μονάδα.
Τυπικά συμπτώματα βλάβης στην αρχική ECU
– Κρύες/θερμές εκκινήσεις, λανθασμένη ανάφλεξη του κυλίνδρου, διακύμανση στο ρελαντί
– Σφάλματα γκαζιού, μείγματος (λάμδα), βλάβες επικοινωνίας ECU
– Τυχαίο τράνταγμα του κινητήρα, συνεχής έλεγχος φωτός κινητήρα για κανένα άλλο λόγο
Κατάσταση και εγγύηση
– Κατάσταση: μεταχειρισμένο γνήσιο ανταλλακτικό, βλέπε φωτογραφία (χωρίς κοπή δεσμών, άθικτοι σύνδεσμοι)
– Λειτουργικότητα: πριν από την αποσυναρμολόγηση από το επιχειρησιακό όχημα. αποθηκεύεται στεγνό
– Εγγυημένη δοκιμή: όταν εγκατασταθεί και κωδικοποιηθεί σωστά
– Τιμολόγιο ως αυτονόητο
Συσκευασία
– 1× Μονάδα ελέγχου κινητήρα Bosch ME7.4.4 (0261207318 / 9648483480)
Πώς να επαληθεύσετε το σωστό μέρος
– Συγκρίνετε αριθμούς στην ετικέτα ECU: 0261207318, 9648483480, 9643897580, 1940.T1/T2
– Ελέγξτε τον τύπο κινητήρα: 1,6 16V TU5JP4 (NFU)
– Επαληθεύστε τον αριθμό και το χρώμα των υποδοχών (3× 32pin)
Έχετε αμφιβολίες; Γράψτε μας το VIN και τον αριθμό της παλιάς σας μονάδας – θα σας συμβουλεύσουμε.








